Ladda ner e-boken "Så lyckas du med din sökmarknadsföring"

Vi har samlat våra mest populära artiklar kring sökmarknadsföring i en och samma e-bok som hjälper dig som marknadsförare att bli ännu bättre på att driva relevant kundtrafik till företagets hemsida.

Ladda ner e-boken och läs mer om:

  • Tre vanliga misstag som kostar dig pengar
  • Hur du kan utvärdera din annonsering
  • Hur du optimerar dina kampanjer

Skriv in din e-postadress för att hämta e-boken:

Vi använder din e-postadress för att skicka e-boken och för att med jämna mellanrum höra av oss med fler tips kring sökmarknadsföring och digital marknadsföring. Din e-postadress kan även användas för att rikta marknadsförda inlägg till dig i sociala medier. Du kan när som helst välja att avprenumerera och avsändare är Nivide AB, Stora Varvsgatan 6A, 211 19 Malmö. 

Får du inte det resultat som du önskar av din Google-annonsering?

Google AdWords är på ytan ett enkelt verktyg - "Det är väl bara att skriva in sökordens om vi vill köpa så löser sig allt?" - men skenet bedrar. När du skrapar på ytan är AdWords ett komplext verktyg som i första hand är till för att Google ska tjäna pengar. 

Om du inte känner till de vanliga misstagen som de flesta gör så kommer resultaten att utebli och du kommer att spendera pengar på sökord som inte ger det resultat som du önskar.

Vet du inte hur du ska utvärdera om din annonsering ger resultat?

Att kunna mäta din annonsering är grundläggande för att du ska kunna få ett så bra resultat som möjligt. Om du inte mäter din annonsering så kommer du att spendera tusentals kronor på sökord om inte genererar några nya kunder i slutändan.

I e-boken får du konkreta tips för hur du kan optimera din annonsering och vilka vanliga misstag som du ska undvika.​


Nivide AB 2017 | www.nivide.se | [email protected]